نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت

Wiki Article

هر یک از طرفین می‌توانند برای نصف مالکیت خود بر ویلا، به دلخواه اقدام به فروش، واگذاری یا اجاره آن نماید.

برای اطلاعات بیشتر از جزئیات این موضوع مقاله تضمین در قرارداد مشارکت در ساخت را مطالعه کنید.

۱-اولین قدم برای گرفتن کد رهگیری، باید توسط مشاوران املاک برداشته شود. آن‌ها باید بعد از اینکه در قسمت ثبت‌نام مشاوران املاک سایت “ایران املاک” ثبت‌نام کردند، امضای دیجیتال تهیه کنند.

به منظور تعیین سود هر یک از طرفین (مالک یا مالکین) و (سازنده یا سازندگان) ابتدا باید میزان آورده هر دو طرف تعیین گردد. و مشخص است که آورده مالک همان زمین است.

شرح کامل تقسیم‌نامه عادی به پیوست می­ باشد و جزلاینکف این قرارداد است.

تاریخ ………………. مبلغ …………. ریال معادل ………………………. تومان به آقا / خانم ……………………………..

طبق قانون دریافت کد رهگیری برای طرفین معامله هزینه ندارد و مشاور املاک موظف است با درخواست طرفین، کد رهگیری را از سامانه دریافت کند. با این وجود ممکن است بسیاری از مشاورین املاک برای فرار از مالیات طرفین را مجاب کنند که دریافت کد رهگیری لزومی ندارد.

با استفاده از کد رهگیری، به چه اطلاعاتی از ملک می‌توان دست پیدا کرد؟‌

۲. کلیه هزینه‌های لازم برای تنظیم سند رسمی انتقال (اعم از مالیات‌ها و عوارض و جرایم و هزینه تفکیک و غیره) بالمناصفه پرداخت خواهد شد.

مبنای تعیین قدرالسهم برای طرفین براساس قیمت عرصه و میزان هزینه ساخت و… می‌باشد.

حتما تا حالا به اهمیت اخذ کد رهگیری در معاملات مسکن پی بردید. به خریداران و حتی مستاجران توصیه می‌شود که در اولین اقدام برای اجاره یا خرید واحد مورد نظرشان، کد رهگیری دریافت کنند و اگر به مانع دریافت کد رهگیری املاک برخورد کردند، به راحتی از کنار این مساله عبور نکنند، بلکه پیگیری کنند تا هرچه سریع‌تر کد رهگیری را دریافت کنند.

در صورت بروز بیماری صعب­العلاج و ….. برای سازنده ………………………

به منظور تعیین قدر السهم می‌توانید با مجموعه “مهندس داود کامرانی” تماس حاصل کنید.

. به متراژ …………. واقع در ……………………. دارای …………. عدد کنتور برق و ………………….. واحد آب و ………………. کنتور گاز که توسط مالک به رؤیت سازنده رسیده و از کم و کیف آن کاملاً اطلاع حاصل نموده و مورد قبول و تأیید سازنده واقع شده است.

Report this wiki page